Kbrt Merhaba doktorum göğüs ucu bakımı için dopumdan önce bakıma başlamamı ve ozon yağını önerdi 25.haftadan beri ara ara kullanıyorum daha önce ozonnyağı kullanan var mı emzirme döneminde yara oluşumunu önler mi yoksa lansşloh mu alayım
Zynpka Kbrt Kbrt lansinoh hiç bir işe yaramıyor. İlk hamileliğimde parça kopmuştu göğsümden mumsy naturel diye bir krem var o gecerdi şimdi yine ondan alıcam
Azra41 Kbrt bana doktorum yazmıştı hem sezeryan yerine sürmek için hemde göğüse sürmek için ben onu sürüp gümüş kapağı kapatıyordum şükür yara hiç olmadi göğüslerim ..
Melez4453 Kızkardeşim yeni doğum yaptı Göğüs ucu yarıldı resmen Kantaron yağı kullandı Yatıp kalkıp tavsiye edene dua ediyor