Hulyaunal Eskişehir şehir hastanesinde doğum yapanlar yardimcı olabilir mi ? Doğuma eşler girebiliyor mu? Sezeryan olucağım belden uyuşturma yapılıyor mu ebeler nasıl eşler refakatci kalabiliyor mu süreç nasıl bigilendirebilir misiniz ?
Yagmursnr @Hulyaunal sezeryan müdahale mecbur olmadıkça yapılmıyor normal doğum tek kişilik odalarda ve eşlerde girebiliyor. Ama sezeryan maalesef eşler giremiyo ve refakatçi kadın olmalı.