Ebrukaratekee 33+5 'im erken dogum riskimde var 30 dakikadr bel agrim cok ve sag karsıgım bıcak gibi patiyor napicam bilemedim 😞
mucizemizibekliyoruzz Ebrukaratekee eğer ağrılarınız düzenli olarak belden karnınıza doğru geliyorsa doğum belirtisi olabilir. Hatta bir süre sonra adet sancısı gibi, sonrasında da ıkınma hissi gibi bişey gelir. Yani dediğim gibi eğer düzenliyse eşinize haber verin
Ebrukaratekee peloo dokrorumu aradm kapali tlfnu esimde görevde npcm blmyrm 😞 doğuda oldugumnicin biyerede ckmyrm 😞
Suzitosuzi Ebrukaratekee Geçen ebe eğitimde eğer kasılmalar ağrılar belirli aralıklarla oluyorsa ciddiye alın dedi canım saatine bak sürekli belirli aralıklarla mı