Kizlar çok yakın arkadaşım için yazıyorum tecrübeli olanlar lütfen bilgilendirin ❤️ 2 adet beşinci gün embriyosu transfer edildi 12. Gün beta 76 çıktı 14. Gün 74 e düştü. Fakat hiç bir şekilde lekelenme veya düşük yapma hissi yok kasıklarında. Acaba ikiz tuttu ve ikizlerden birini kaybetmiş o yüzden değer düşmüş olabilir mi diğer bebek tutunuyor olabilir mi varmı duyan veya başına gelen