Herkese merhaba bugün doktor kontrolüm vardı kızım 2 haftadır makat gelişli duruyordu. Hala dönmedi ve suyum azalmaya başlıyormuş. Doktor 40 haftaya kadar bekleyemeyiz alalım dedi. Doktorum sezeryan yanlısı olduğu için yine de sormak istedim böyle bi durumda olup son anda dönen ya da dönmesi için herhangi birşey yapan var mı acaba yardımcı olursanız çok sevinirim. Not: ilk kızım normal doğum olduğu için bunu da çok istiyordum normal doğmasını ama tabi ki önceliğim sağlıklı olması yine de danışmam istedim.