38 +4 de girdim sabah 7 buçuk gibi gelin 8 buçuk gibi alıcaz dediler sabah gittik yatış işlemleri falan odaya yerleştik hemşireler geldi işlemler başladı üzerimi giydim damar yolum açıldı sonda takıldı (abartılı acılı değil kesinlikle ) bilgiler alındı tamam dediler giriyoruz ameliyathaneye indik dua okudum bol bol girerken biraz soğuktu sadece hemşire vardı bir tane çok rahatlattı beni herşeyi anlattı uyacaksın rahat ol dedi saçımı ve yüzümü oksadı son rahat uykum falan dedi güldürmeye çalıştı doktorum geldi merhaba nasılsın dedi iyiyim dedim hadi o zaman dedi verdiler anesteziyi koku ve damardan aynı anda tek hissettiğim hafif karıncalanma saniye sürmedi uyudum
Uyandığımda odaya çıkıyoduk odaya geldık oğlum babasının kucağındaydı ❤️ Beni bekliyordu yavrum benim
4 saat kalkmadım hafif ağrı vardı 4 saat sonunda kalktım ne baş dönmesi ne ağrı hiçbiri olmadı sonrasındaysa ağrı kesici istemedim hiç ( ağrı eşiğim yüksek olduğu için olabilir ) yürüdüm biraz ve sıvı tüketmeye başladım sondayı da çıkarttılar hap verdiler gaz ve kaka için ilk WC de ikisinde çıktı yanma falan olmadı üzerimi giydim bebeğimi emzirdim ertesi gün sabah evime geldim abartılan ve korkutulan kadar sancılı bir süreç asla değil inşallah herkese böylesi nasip olur 💕