Senacnl aynı postu bende açmıstım🙈 ben o günlerde üst üste kendimi cok yormuştum 2 gün sadece yattım sonrasında ve magnezyumu 2 ye cıkardım cok sükür o taş gibi sertleşme gecti ama herkesin aynı zamanda olması bana normal bir süreç olduğunu düsündürüyor, bence rahim büyümesi bebeğin gelismesi vs bunlarla alakalı yada yalancı sancı doguma hazırlık gibi bir sey