Mincik Merhaba kızlar❤️ 30 haftalık hamileyim. Yürütmeyecek derecede vajina ağrım var. Nasıl tarif etsem bilemedim. Tam üçgen olan bölgemde sancı var. Yataktan bile kalkamıyorum. Bu normal midir sizlerde oldu mu oluyor mu?
AsyaveAnnesiii Mincik bende 30.haftadayım bazen bende de oluyor bebeğiniz hangi pozisyonda acaba kafası aşağıda olunca daha mı çok baskı oluyor ki
Nuraysss Mincik 36+5 te oldu bana iki gündür geçmedi penguen gibi yürümeye calısıyorm bakalm 😅 bebiş benim çok aşağıda olduğu için öyleymiş