Nhli-59 3gun oldu dış ağrım var gündüz fazla ağrı yok ama gece yattigim zaman beynime işliyor ağrısı sol tarafım komple ağrı içerisinde nasıl geçer tecrübesi olan bu iyi geldi diyebileceğiniz bı yöntem var mı??
Mincik Nhli-59 röntgen çekemedikleri için diş hekimim diş ipi kullan dedi bir de tansiyonun yoksa tuzlu suyla gargara
Elfelf0 Nhli-59 karanfill yağı ama tabiki kesin çözüm değil . Antibiyotik kullanabilirsiniz aslında doktor uygun olanı veriyor uzun süre idare eder benim öyle olmuştu
Zynpeylul1616 Nhli-59 merhabalar diş doktoru asistani ve hamile olarak bebeğin 4/8 ay arasında dişiniz için tedavi yaptırabilir ve antibiyotik kullanabilirsiniz tabiki bunun için kadın doğum doktorunuzdan izin almanız gerekir acil şifalar 👍
Nuraysss @“Nhli-59”#p26087044bi diş hekimine gidin bu kdr ağrı ve stres bebeğe iyi değil 2. Trimesterdaysanız tedavi edilebilir ya da iltihabik bi durum varsa tedavi edilmesi gerekiyor
Esrakanoz Nhli-59 kaç dr gittiysem çare olmadı medipol mega dahil İstanbuldaysanız önerim olablir dişçi
ABCD0 Ben tek çareyi sarımsak da bulmuştum bebeğime zararı olur diye tedavi yaptırmadım bir sarımsağı rendeleyip ağrıyan yerin üstüne bırakın , çok sızlıyormuş ama bir süre sonra kesiyor çok geçmiş olsun rabbim şifa versin