Bayanlar bebeğinize kullandığınız kolay gıydırebılen zıbınlıklar nasıl oluyor.Ben almışım ama bambaska bırsey aldıgımı soyledı teyzem.Kendı basıma halledememeye basladım çantam vs hazır değil.Kıbrısta yaşıyorum kışlık battanıye illa şart olur mu bır tane yorgan aldım sadece.Ve lohusalık elbısesı mı yoksa pijamasından mı almalıyım hastane de ve evde gıyebılecegım ne olmalı kac adet olmalı ? Ve bebeğime kaliteli şampuan almadım hangı marka almalıyım hıc bılmıyorum yardımcı olun bana lutfen