Minikbiriii Huhuuu Çalışan Anneler vücut ödemleri başladı mı🙈 Biz 21+3 olduk ve ayak bileklerim resmen dokundugumda içine göçüyor 😂 sanırım günün ağırlığı 😂
Minikbiriii ballikedii gerçekten gebelikte çalışmak ne zor bende oturarak çalışıyorum ama eve geldigimde her yerim şiş sabaha normalim 🙈
ballikedii Minikbiriii belim çok ağrıyor çünkü fıtığım var benim asla rahat edemiyorum ya bir de PC başında olunca gözlerim kaplanmaya başladı
miray_85 28 haftadayim hic ödem yok hareketlerde kısıtlama yok ama ayağımda venöz cikti yani varisin bir çeşidi umarim sizlerde boyle bir skntıyla karşılaşmazsınız