Mavi25 Merhaba kızlar 26+4 oldu oğlum nisan sonu görünüyor doğum sizin kaç haftalık ne zaman belli mi doğum
aliandalina Mavi25 27+0 bugün 3. Trimester olduk son 90 günümüz kaldı 28 nisana gün verdi doktorumuz canım 😍
yagmur50 Mavi25 26+3 olduk bizde kızımla henüz doktorum doğumla ilgili birşey söylemedi uygulamaya göre 2 Mayıs gözüküyor doğum sağlıkla gelsin bebişler 🤲🏻
Yasemintolga58 Mavi25 bizde 26+4olduk doğum uygulamada 1mayis gözüküyor ama ilk doğumum sezeryan kısmet olursa normali denemek istiyorum artık ne olur bilmiyorum 🤭
323832 Mavi25 27+2 oldum Nisan 27 normalde doğum tarihimiz ama sezaryan olacağım için 10 Nisan 15 Nisan arası demiştik ben 10 Nisan istedim doktor da olabilir bir daha konuşalım dedi
Gulsaholcay aliandalina bende 27 ye girdim ama doktorum gun vermiyor daha erken gün vermem icin dedi ne zaman soyler acaba
denizarenmom Gulsaholcay canim ben 30+4um benimkide vermedi doktorlar sanirim tahmini dogumu soyluyor benimki mesela tam 40+0 3 nisan oluyor
aliandalina Gulsaholcay ilki sezeryan olunca otomatik gün veriliyor ama ilk gebelik ise normal doğum istersen gün vermez canım
Tugceaybr Mavi25 26+0 Mayıs 5 gözüküyor uygulamada ilk gebeliğim normal doğum istiyorum inşallah doktor gün söylemedi cinsiyetimiz erkek
yagmur50 Binnur-cam googledan gebelik hesaplama uygulamaları var ordan bakıyorum https://gebelik.hesaplama.net/hesaplama.do