Bsraaa94 Kızlar yumurtama üzerinden 1 hafta gecti sık idrara cıkma ve şeffaf akıntım var belirti olabilir mi
Pemberuya Bsraaa94 bu kadar sürede oluşur mu bebek bilemiyorum sanmam ama regle yakın oluyor belirtiler
Zezeeeyyldrm Bsraaa94 benimde hamileliğim yeni yeni öğrendim adet gününden başladı belirti sık idrara çıkma var
Bsraaa94 Zezeeeyyldrm hayırlı olsun canım benm adete 1 hafta var daha erken sanırım belirti için bilemedm ki
Gunes0123 HERKESE MERHABA LÜTFEN CVP VERİN 4 haftalık hamileyım şimdi akıntımla bırlıkte mınıcık Kırmızı kan geldi düşük mü yapıyorum karnım da agırıyor