Karenim13 ben ilk gebeliğimde içiyordum ozaman bebek kaybım oldu 7aylık ama mesela arkadaşlarımda içiyor sağlıkla doğum yaptılar bilemiyoruz kimine iyi kimine kötü canım benim 2. Gebeliğim öğrendiğim gün bırakdım zor oldu ama bir daha aynı şeyleri yaşamaktansa bırakmam daha iyi oldu cünkü piskolojikmen acaba sıgara içtiğim için mi oldu diyordum ama sen cok içiyorsun sabah 1 öğle 1 akşam 1 yap ama tavsiyem bırakman inşallah sende benim gibi bırakırsın