34+4 üm normal muayene ye gelmiştim tansiyon 16/10 çıktı bu tansiyonla gonderemeyiz deyip yatış verdiler ciğer geliştirici iğne yapıldı kalçadan nst de sancım çıktı ama ben hissetmedim sancımi kesmek için ilaç verildi tansiyon düşürmek için ilaç verildi ne olacak bilmeden yatıyorum heyecandan çarpıntım oldu böyle birşeyler yasayan var mı ?