Merymklc 40 hafta olacam pazargünü midem okadar yanıyor ki doğum sancısında da mide yangını çekiliyor mu çeken varmı çocuk çıksada artık kurtulsam şu yangından😁 gerçi sancımda yok suni sancı ile başlatıcaz herhalde dogumu
Tiiffany Merymklc eskiler bana saçı cıkıyor bebegin ondan derlerdi. Halbukı oglum kel dogmustu 😄 ılık süt için rahatlarsınız
Merymklc Tiiffany doğalda şuruplarda bana etkisi olmadı 9 aydır çekiyorum sancı esnasında da çekmesem bari🥹
Umay_220818 6 aydan beri çekiyorum o yanmadan doğum belirtisi olduğunu sanmıyorum ama sanırım baskı yapıyor ondan şurup leblebi süt vs hiç birşey etki etmiyor dik yatmaya çalışın yatmadan önce de birşeyler yemeyin malesef onu tamamen geçirecek birşey yok
Asyabuse Ay inşallah o sancıyı çekerken bi de miden yanmaz arkadaşım zor olur valla 😁😁 Rennie ve gaviscon içip fayda göremeyenlere acidpass tablet öneriyorum doktorunuza sorun kullanın kızlar anında kesiyor ve o gün bir daha yanmıyor