Kızlar 31+2 haftalık hamileyim 2 haftadır felan karnımda acayip sertleşme var doktor randevum vardı bugün doktorum normal artık dedi ama beni çok rahatsız ediyor taş gibi olup sonra yumuşuyor böyle olup vaktinde sağlıkla doğuran var mı normal mi cidden bu durum