BE2701_- bende kullanırken çok canımı yakıyordu sanki içeriği kolonya gibi bişey enjekte ettikçe daha da acitiyordu iki hafta oldu bı yeri morarmisti bı kez yanlış yaptık diye hala beze şeklinde iyileşmesi, Rabb’im kullananlarin yardımcısı olsun inşallah saglikla bebeklerinizi kucağıma alırız 🥺