Mnur123 Gebeanne45 benim yoğun yani 17 haftadan itibaren hissetmeye başladım ufak ufak ve 20 de artık tamamen hissetmeye başladım şu an 22+6 yım ve gayette hissediyorum eşim dahi elini koyunca hissediyor
SaHil_Hayat Gebeanne45 21 deyken maşallah peşpeşe vuruyordu dönüyordu hissediyordum ve dışarıdan da hissediliyordu..
Puhu_ishak Gebeanne45 19+5 ı’m özellikle 3 gündür asla durmuyor diyebilirim, dün baya vajinada hissettim korktum ama normalmiş ebe öyle dedi 😅
Deletedmom_116 Yarın giriyoruz 21 e İki haftadır daha yoğun hissediyorum hele şu son günlerde Vurduğu dışardan bile hissediliyor
Ttgce Bugün 20+0 2. Gebeliğim hala az az hissediyorum ben ama bazen ayaklarını elliyoruz bugün de girdim ultrasona ayaklar oldugu yerdi ellediğim 🙂 ultrasonda da çok hareketli bir bebek değil sakin olucak heralde anlamadım ki
Deletedmom_116 Ttgce şey diyolar bilmem yanlış doğru karında sskin olan ebebk doğunca haraketli oluyo deerler ama 😂♥️
Annecim58 Deletedmom_116 benim ilk oğlum tam da öyle oldu beklerdim ki hareket etsin diye, şimdiki bebeğim de çok hareketli erken de hissetmeye başladım bakalım nasıl olacak ama abisi gibi hareketli olur inşallah 🤭♥️
Ttgce Deletedmom_116 kızımı 15.haftada hissetmeye başlamıştım durmazdı da hiç hele son zamanlar karnım şekilden şekile girerdi yamuk yumuk olurdu.. Dogdu felaket durmayan bir cocuktu 4 5 yasından snra duruldu 😄
Deletedmom_116 Annecim58 ya bebek dediğin haraketli olur ♥️🤣ama çok aşırı da değil bücür bucir ortalarda ayy oğlum bı gelsende oynaşsak
Gebeanne45 Ya beni sabah uykudan uyandırdı hareketleri maşallah içimi gıcıklandırıyor tekme attıkça gülme geliyor 😂😂
Gebeanne45 Deletedmom_116 ahahahh haberleşelim mutlaka canım benim valla ne kadar güzel bişey nerdeyse aynıyız😂❤️🫶🏻