Nzlsgt_1 ben 33+3 üm
Bugün bavulumu hazırladım🥰
Hemşireye vermek için bebeğin zıbınlarını battaniyesini bezini bir paket yaptım. Kendi giyeceğimi ayrı bir paket yaptım.
Bebek için 5 takım daha hazırladım takım şeklinde koydum ki parçalarını aramayayım diye.
Bebek bezi
Islak mendil.
Bebek ağız silme bezi
Alt açma bezi
Bir kalın battaniye
Bir müslin battaniye
Bir nohut birde pamuklu battaniye
Kendime ekstra bir gecelik daha ve
iki eşofman altı
kısa kol tişört
Hastaneden çıkarken giyeceklerimi ayrı hazırladım.
Bir hırka
İç çamaşırları
Çorap
Tülbent
Hasta bezi
Terlik
Kaşık bıçak falan da lazım oluyor bazen
Peçete
Havlu kağıt
Diş fırçası macun
İkisi bir arada Kahve
Göğüs kremi
Dezenfektan
Kirliler için poşet
Daha ekleme yapacağım şeyler de olabilir 🙈hayırlısıyla kuzucuklarımızı kucağımıza almak nasip olsun 🤲🏻🌸