miniyo Kızlar merhaba , 11 haftalık hamileyim . 2 gündür karnımda garip bir ağrı var hani böyle can yakan bir ağrı değil ama rahatsız edici bir ağrı kasılma gibi de diyebilirim . Korkmalı mıyım daha kontrol günüme çok var .
symozdag miniyo bende regl ağrısı gibi olmuştu doktorum normal rahim büyüdüğü için ağrı oluyor demişti
Arvenprenses-1 miniyo korkma cnm normaldir. Ben 18 haftalik olacam. Karin agrisi oluyor. Gun gun bebek gelişiyor rahim büyüyor. Korkulacak bise yok. Siddetli agrin sancin varsa doktoruna söyle o gereken ilaci verir sana.