Tugbaak95 34 haftalık hamileyim bugün ayaklarım şişmiş ödem topluyor erken değil mi kalcamdan aşağı çok kötü ağrı vuruyor bacaklarıma ne yapacağım geçmesi için yardım edin
Zeynep_61_70 Tugbaak95 kuzum bende 34 üm bende de oluyor ama çok fazla değil eğer aşırı ödem oluşuyor ise doktora gitmen gerek
Tugbaak95 Zeynep_61_70 bu sabaha kadar yoktu bir şey bugün olmuş daha yeni başlıyor sanırım inşallah yatınca falan geçer