frdvsyg ben belde tıpta nurhan hanıma gidiyorum memnunum 5 aylık hamileyim ilk günden beri ona gidiyorum pozitif bi kadın sadece azcık kilo takıntısı var onu da azarlar şekilde değil daha ılımlı kızıyo benim hoşuma gidiyo doğumu da şafak hastanesinde yapıyo