Sabah ilk idrarla test yaptım negativ cıktı sonra testi öyle bıraktm uyumuşum kalktım test çift çizgi teki silik hafif gözkyordu test 10-15 dk sonra sonuç veriyormuş sonradan öğrendim bitane daha yaptım oda tek çizgi şimdi hangisi doğru 2’ci testle arasında 3 saat var adetime 8 gün var daha