Merhabalar arkadaşlar ben hep adet erken oluyorum zaten bu ayda 3 gün erken oldum fakat ilk gün kahverengi akıntı oldu ikinci günü de tam kırmızı değildi üçüncü gün biraz daha kırmızıydı sonrada kesildi zaten 4.gun sadece bi iki damla geldi daha sonra 10 gun geçti aradan mide bulantilarim olmaya basladi suphelenip idrar testi yaptım ve hemen çift çizgi çıktı ikinci çizgi çok kirmizi değildi fakat bya belli oluyodu daha sonra aksaminda acile gidip kan verdim o gün e nabizda goremedim ertesi gün öğrenmek için hastaneye gittim stajer gibi biri vardı deger 2 nin altında ne var diyebilirim nede yok diyebilirim dedi ne düşüncemi şaşırdım böyle olan var mi