İlk gebeligimde basima geldi 33. Haftada gelisim durdu 36 ya kadar her hafta kontrole gttim ama gelisme yoktu tekrar detayli ultrasona girdim sknti gozukmuyordu doktorum idrar tahlili istedi 1 gun boyunca yaptigin idrari biriktirip veriyosum ve bu sekilde protein kacagi tespit edildi gebelik zehirlenmesi de denilebilir tansiyon skntim vardi hafif duzeyde eger tansiyonunda sknti varsa gebelik zehirlenmesi olasi oluyormus doktorun bu gitmende bebis yine buyumediyse alabilir bebegin hareketlerini hep takip et ben hergun nstye girdim 3 hafta boyunca cok sukur saglikli bir dogum yapmistim ama bir hafta yogun bakimda kalmisti bebegim kilosu dusuk oldugu icin