Bebekim
Sakaryada yeniyim özel hastane olarak önereceginiz doktorlar kimler
Ewrem
Ben de yeniyim arkadaşlar 23. Haftada serklaj olduğum için mecburen riskli gebelik bölümüne gidiyorum. Bir yandan özele de gitmek istiyorum. Adatıpta Filiz hanıma gittim ama biraz soğuk geldi sizce nasıl bir doktor ya da başka birini önerir misiniz?
Burmus
Ben Konak hastahanesi Sedat Umur’a gidiyorum ve memnunum🙂