E_bal12 Selam arkadaşlar, tüp bebekle hamile kaldım, normal gebeliğe göre hesaplaması nasıl oluyor? 30 Aralıkta transfer edildi, keseyi gördük çok şükür ki😻 kalp atımı için 1 şubatta gideceğim. Merak ettim kaç haftalık oluyorum🙈
minikmucizemmmmmm E_bal12 transfer edilen gün 14-15 günlük sayılıyormuş embriyo. Benimde 14 ekimde transfer olmuştu. Son adet tarihi 20 Eylül baz alındı şimdi 19+2yiz. Ama ultrasonda haftalar ilerledikçe bebeğin baş popo ölçüsünde daha iyi belli oluyor
merve211 E_bal12 son adet tarihinden sayılıyor kuzum benim 8 Haziran adet 27 Haziran transfer 33+2 haftalık gebeyim 8 Haziran sayıyor tüm Doktorlar
yanlisanlamaama E_bal12 perinatolog transfer tarihini baz almıştı internette hesaplaması var, kendi doktorum adet tarihini baz alıyor benim de kafam karışık bu konuda😀
E_bal12 minikmucizemmmmmm Benim son adet tarihim 11 Aralık o zaman 6 haftalık oluyorum ☺️ Teşekkür ederim 🙏
27ozlem minikmucizemmmmmm benim de transferim 13 ekim, son adet tarihim 22 Eylül ama şuan 18+1 im 😂 niye böyle bir fark çıktı ki acaba
minikmucizemmmmmm 27ozlem aa bilmem ki benim adet tarihim net değil ama ben geçici menapoza girmiştim üç ay hiç adet görmeden transfer oldum tahmini olarak 20 eylül diyorum 😂 her kontrole gittiğimde bebiş iki üç gün önde oluyor
Eddiee Transferin yapıldığı gün 2 haftalık gebe kabul ediliyoruz canım. Hemen hemen normal gebeliğe tekabül ediyor. Tam 6 haftayı bugün doldurmuş yarın 6+1 olmuş oluyorsun. Aramızda iki hafta var keseyi ne zaman gördünüz canım biz pazartesi gidicez kısmetse görürüz heralde dimi
27ozlem Eddiee canım döllenmiş yumurta 2 haftalık oluyor dediğin gibi ama eğer transfer edilen embriyo 5. gün embriyosuysa +5 gün eklemen gerekiyor veya 3. gün embriyosuysa +3 gün eklemek gerekiyor
27ozlem minikmucizemmmmmm hee belki de ondandır ben de anlam veremedim benim doktor mu yanlış dedi acaba diye düşündüm 😂😂
Leon06 Canım son adet tarihinden hesaplanmıyor 5. Gün embriyosuysa son adet tarihinden 5 gün önceyi baz al SAT 25 ekimse 20 Ekim benim 5. Gün embriyosu SATa göre 12+4 ama ultrason da 13+2
Eddiee 27ozlem yaa kesin mii? Ay biraz daha büyük o zaman keseyi göremeyiz diye korkuyodum da görebiliriz o zaman çok sevindim 😅