Sevdeeee kızlar reglime bir gün kala ve de ilişkinin üzerinden 13 gün geçe hcg 17 çıktı ikin gün sonra yani bugün reglimde bir gün gecikmiş oldu ve hcg 67 sizce kimyasalmıdır
Minisbebegim2 Sevdeeee önce 17 çıktı 2 gün sonra 67 çıktı degilmi? Artış gayet güzel kimyasal gebelikte artış olmuyor aksine düşüş oluyor, Muhtemelen hamilesiniz ama daha çok yeni o yüzden düşük çıkmış hayırlı olsun 🌹🥰
Sevdeeee Minisbebegim2 aynen. düşme ihtimali yok mu ya yani ben kimyasal olmasını umud etmeye çalısıyorum da çünkü bebeğim var ve paikolojim asla kaldırmaz 🥲korundugum halde şu an bunu yaşıyorum ve ne hissedeceğimi bilemiyorum istemiyorum da diyemiyorum 😭💕