Kubrabsyg45 Bana sürekli sen zayıfsın çok yürüyüş yapıyorsun hareketlisin normal doğum yaparsın diyorlar ama benle hemen hemen aynı kiloda olan arkadaşa çatı darlığın var demişler ve sezeryan oldu! Neye göre oluyor acaba sizin tecrübeleriniz nedir
uraz_ve_annesi- Kubrabsyg45 kiloluyum çatım dardı sezaryen oldum çatı kemikdir kiloyla alakası yoktur öyle olsa bütün zayıflar sezaryen bütün kilolular normal doğum yapardı
Nazlican46 Kubrabsyg45 çatı darlığı kemikleriniz sertmi yoksa yumuşak mi ve kemikler arasındaki boşluk darmi genismi ona bakılarak belirlenir alttan muayene ile üç gün önce normal doğum yapmak istediğimi söyledim doktoruma alttan muayene etti uygun gördü bende normalde zayif bir insanım boyumda kısa yani catiyoa alakali
Halimbey Kubrabsyg45 ikinmayi beceremedim o yüzden biraz zorlandım ebeler karnimdam bastırdı hemen doğdu benim hatamdı yoksa zor değildi yani