Denizulker Selam🌹 Son adetime göre 32hafta+4günlük ama ultrason sonucuna göre 31hafta+2günlük. Sizce bu normal mi? Tedirgin oldum 9 gün geride.
Sedaknr Denizulker benim ki 3 hafta geri de bebeğim. Biraz minyon olacak dedi doktorum. Sağlığı yerinde olsun da minnaklığı önemli değil 🥰 korkulacak bişey yok yani
BskSrc Denizulker 36+2yim. Bende de 1-2 haftalık bir gerilik olduğunu söyledi doktorum 🥺 cok önemli olmadığını da soyledi.. muz, ceviz, badem, fındık vs bunlara abandım 2 gündür.
Denizulker BskSrc bende her gün muz yiyorum bazen günde iki kez yiyorum neden böyleki bence kilosuyla alakalı degil
BskSrc Denizulker sigara kullanıyor musun? Ben şahsen bırakamadım (günde 3-4). Doktor o da etkiliyor olabilir demişti