Kızlar iyi akşamlar şimdi geldim hastsneden bebeğin kalp atışları düzensiz olsaydı yatiracakti ama yarına kadar takip etmemi istedi hareketlerini çok konuşamadık acil sezeryana koşuyordu bebeği n boynunda bir tur kordon dolanmis dün den beri hareketleri az bir tarafta sertleşiyor bir tarafa baskı yapıyor sadece sanki. Nst yi de eklicem aşağıya. Hareketsizligi devam ederse yarın yatırıp suni sancı ile doğumu baslatirim dedi. Çatı muayenesi oldum 1 2 cm acilmam varmış rahim ağzı yumuşamış. Tedirgin oldum ama nasıl takip edicem sert hareketler mi lazım. Ve nst de sancım var mı kızlar
