Benim tek yumurta ikizi özelde detaylı ultrasona girdim. Her ikisine de bakıldı zaten cihazları cok iyi. Birinde diyafram hernisi var malesef. Digeri sağlıklı cok şükür. Tek bebekle her iki bebeğe bakılmış olmuyor. Biraz tuzlu oldu ama en azından görüldü. Su an şehir hastanesinde perinatolog takibindeym amniyosentez yaptrdm sonuc bekliyorum