Hilalgokky Merhaba kızlar 32. Haftadayım düşmeyen tansiyonum sebebiyle doktor bugün alfamet tansiyon ilacı verdi Aranızda kullanıp tansıyonu düzelen ,düşen var mı ?
T_tor Bende 35 teyim aynı durumu yaşadım bugün başladım ben de baş ağrısı durmuyordu günde iki tane alacakmışım ☹️insan korkuyor da çok geçmiş olsun size de