Öncelikle normal doğumu en başından beri çok istiyordum. Ama kontrollerde doktor bebeğimin suyu sınırda dedi. Son kontrolünde öncekine göre biraz daha azalmış 40 haftaları beklemek kendi sancılarını beklemek riskli olabilir diye konuştu. Suni ya da sezeryan doğum başlatalım dedi. Çatı muayenesi de oldum çatır uygundu ama suni önermem bebek kalp atışları düşerse acil sezeryana alınabilirsin dedi. Ben iki acıyı çekmektense sezeryanda karar kıldım iyi mi yaptım diye sorguluyorum normal çok istediğim için ama doktor sezeryan önerdiği için ona güvendim gibi bişey oldu. Neyse beni ameliyata götürmeye geldiler odamıza annem, eşim hepsi çok tedirgindi annem ağladı falan🥲 Onlarda ameliyathane katına inip beni beklemeye başladılar. Belden anestezi aldım belden iğneden korkuyordum ama acımadı. Hafif bi elektirik geldi gibi bişey oldu sonra ayaklarım uyuşmaya başladı. Elimin üstünden serum takıldı. Uyuştuktan sonra sonda taktılar. Doktor şimdi bebeği çıkartıcam karnına bastırabilirim dedi o kadar kısa sürede oldu ki 25.01.2023 11.10 da kızımı bana gösterdiler🥲 Sonra onu giydirmeye götürdüler benim dikişlerim oluyordu yanıma getirip öptürdüler mis gibiydi🫠 Sonra kızımı dışarı çıkarmışlar bizimkiler görmüş. 25 dk falan sürdü benide çıkardılar odaya serumlarım takıldı.
Uyuşukluk geçince 5-6 saat sonrabeni yürüttüler. Canım yandı ama dayanılmıcak gibi değil. Gaz çıkarırsan sabah taburcu olursun dediler. O gece çıkaramadım sabah 6 gibi çıkardım. Çocuk doktoru geldi baktı kuzumda iyiydi. 10 gibi taburcu olduk. Bu arada kızım en baştan beri haftasına göre 2 hafta geriden geliyordu. Son haftalar 32 den sonra falan daha da açıldı gerilik 3-4 haftaya çıktı ama kızım çok şükür gayet sağlıklı doğdu kilomuz 2400 böyle olanlar üzülmesin minyon ama sağlıklılar. İkimizde gayet iyiyiz benim hikayem böyle dostlar 🧚♀️🎀