Arkadaşlar 14 gün önce tüp bebek transferi yaptırdım. Doktorun bir hafta sonra kese görünümü için hastaneye gitmemi önerdi sizler hangi haftanızda keseyi görüntülediniz açıkçası ben bir hafta sonra gitmek istemiyorum kesinlikle görüntüleyebilmek adına bir iki hafta beklemek istiyorum çünkü bundan önceki tüp bebek transferim başarısız gerçekleşti kötü bir sonuçla karşılaşmaktan korkuyorum açıkçası bu konuyla ilgili yaşadıklarınızı benimle paylaşır mısınız