Snsineem Tek İsim mi yoksa iki isim mı kararsız kaldık Yağız Kağan 👶🏼 düşünüyoruz ama yoksa Sadece Yağız mı olsun bilemedik 🤔 Sizler hangi isimleri koydunuz ne düşünüyorsunuz
Deletedmom_33 Snsineem tek isim koydum . İki isim koyamam. Kullanmayacagu kimlikte olacak bir işime ihtiyacı yok. Birde soyadı uzun zaten eşimin iki isim koyup hepten uzun tutamazdim. Atlas koyduk sadece
ilzannliy Snsineem bizimde aklımızda Kaan ismi var ama tabi bu süreçte hoşumuza giden başka isim olup değişmezse 😂 bence tek tek de gayet güzel isimler seçmişsiniz illaki çift isim derseniz soyadınız ile nasıl uyumlu mu yoksa uzun mu duruyor mu bakın derim 🙂
Mnrmom96_ Son ana kadar hiç karar verilemeyecek olan durum isim konusu galiba 😅 bende Cihangir ismi çok hoşuma gidiyor ama kesin olamıyorum. İsimde ebced hesabına bakılıyor istersen ona göre karar verebilirsiniz 🥰
Snsineem Mnrmom96_ çok zor karar vermesi isimli hastane çıkısı emzik tutucu yaptırıcam ama son dakika ya kadar bekleteceğim 😂
Cayvarmiya Ben iki isim koyacağım oğluma senin aklındaki isimler de çok güzel dinimizde de iki isim koyun diyorlar
Baby-go Svrisnm bizde oglumuzun ismini uzay koymayı düşünüyoruz 🙂 ismi karakterini etkiledi mi acaba ? Kime söylesek çok uçuk kaçık olur yerinde durmaz diyorlar ama bilemedik. İlk defa uzay ismi koyan birine denk geldim mutlu oldum :)
Minibebe Snsineem iki isimde çok guzel ama kağandaki ğ harfi çok zorluk çıkarır oğlunuza yani biri ismini sorduğunda tekrar tekrar etmek zorunda kalır.. bnde oğluma iki isim koyacağım insAllah memet Kayra
Psikologaylin Minibebe evet Kaan Kağan Tuba Tuğba Mehmet Memet kimileri bir harf eksik kimileri bir harf fazla koyuyor bu isimlerde ortalık karışıyor biraz
Slmnbr Bir öğretmen olarak söylüyorum ki kızlar çok uzun oluyorsa tek ile idare edin optik kodlama da vakit kaybedince cok kızıyorlar 😄
Minibebe Slmnbr Hocam tek isim verip 10 harfli olacağına iki isim 10 harfli oluyor aynı hesap aslında sadece 2 isim sayısını ayarlamak bence. Benim yeğenime koyduk isim Abdulvahap 10 harf tek isim kendi oğluma koyucam Memet kayra 10 harf ama adı iki isim oluyor 🤣🤣
Svrisnm Baby-go ilk doğduğunda kolikti sadece çok ağlıyodu onun harici uysal bi çocuk 2 yaşında şuan. Bizede öyle demişlerdi çok yaramaz oluyolar vs diye ama olmadı 🥰