annesininpisigi Ben de 11+2 yim kızlar 😅 bugün karın çevremde bi ağrı var hayır olsun inşallah. Onun dışında ikili taramaya girmeyi düşünmüyorum. İnşallah hepimiz sağlıkla bebişlerimizi kucağımıza alırız
Bal_1604 annesininpisigi ben de de oluyor bazen ağrı ama çabuk geçiyor sukur inşallah sağlıkla doğurup buyuturuz 😌
eminenur123 İyiyim ben bulantım vs geçti ara ara oluyor bilmiyorum ikili tarama yaptırmayı düşünüyorum yani herkesin kendi kararı