Eldgrn Eluf burada Bizim dediğimiz değil doktorun dediği önemli Eğer sorun görmediyse normaldir her gebelik çünkü farklı ilerliyor kiminin şeker vs oluyor önde gidiyor bebeğe kiminind e gelişim geriliği oluyor zayıf çıkıyor
Zynp-1 Kuzum doktor zaten az veya çok demiştir o ne dediyse doğrudur buradaki insanlar nasıl değerlendirsin doktorunuzu dinleyin bence