Suhedymn ben biraz bu konuda standartçıyım. Ahşap beşik aldım altında iki tane çekmecesi vardı. Cibinliği uyku seti falanda vardı. 2 yaşına kadar rahat bir şekilde yattı. İkinci çocuğa da aynı beşiği kullandım. Şuan söktüm kaldırdım. 3. Yü de bununla büyütmeyi düşünüyorum. Ufacık beşik alıp 6 ay sonra tekrar beşiğe para vermek mantıksız bence. Benim yorumum tabiki