Nurbost Hatice12333 ben değil ama bi arkadasım 32de yaptı doğumunu. Bebeğin kilosu 2900dü ve küveze falan girmedi şükür
Hatice12333 Benimde normalde 34 +4 haftalık olması gerekirken 33+1 çıktı kilosu 2 kilo 156 gram dedi 33+1 le uyumlu erken doğum olabilir mi acaba korkuyorum gelişim geriliği demedi ama kendim korkuyorum