Sobb Düz kafa yastığını an zaman kullanmaya başladınız. Doğar doğmaz mi bir kaç hafta yada ay sonra mi normalde yastıksız yatitin diyorlar ama
Papatyaa_01 Sobb ben alcaktım ama bazı yorumlarda kepçe kulak yapıyor diye okudum vazgeçtim açıkcası :) alacağınız sitelerde kullanıcı yorumlarını okuyun memnun olanda çok ama bu kepçe kulak meselesi kafamı karıştırdı :)
Busel Sobb 2 yasa kadar yastık onermiyorlar genelde düz kafa yastığı içinde belli bir süre sonra kullanın diyebilirler canim o konuda bilgim yok çok fazla
Papatyaa_01 Sobb bende duymamıştım daha önce öyle araştırıyordum almak için sonra birkaç tane böyle yorumlar görünce bi tedirgin oldum vazgeçtim yani 🤷🏻♀️
Busel Sobb ben bildiğimi söyledim 🤣 biraz araştırıp danisabilirsin ama çok değil gayet normal zaten yatağı yumuşak değil mi?
Papatyaa_01 mavininhertonuu bilmiyorumki valla bende yorumlardan öyle görünce almak istemedim açıkcası bi yeri düzeltmek isterken bi yeri bozmayım diye :)
mavininhertonuu Ben aldım ama şimdi 1 aylık küçük ilerde daha rahat ederim diye düşünüyorum ben kullanıyorum çünkü gece hep yan yatırıyorum gündüz de ona koymaya çalışıyorum
mavininhertonuu Papatyaa_01 öyle tabi insan herşeye mesafeyle yaklaşıyor, belki bizimki daha küçük diye kulağı değmiyodur bilemedim☺️
Papatyaa_01 mavininhertonuu aynen öylede olabilir :) yani keşke hiç öyle kulak problemi olmasında gönül rahatlığıyla kullanabilelim :)