Mucizemibekliyorum_ Merak ettiğim bi konu var transfer sonrası namazı nasıl kıldınız kızlar normal mi oturarak mı? Etraftan eğilmeyin vs dendiği için kafama takıldı
Greenmomy Mucizemibekliyorum_ canım ben ayakta başladım, rükudan sonra secde için yere oturmadım taburemde secdemi yaptım. Sonra tekrar ayağa kalktım. Yani sadece secde için tabureye oturdum.
SSumm Mucizemibekliyorum_ benim doktorum oturarak kilmami söyledi hatta 7. Haftada kontrole gittiğimizde de yine aynı şekilde oturarak devam etmemi söyledi
melekmommm Mucizemibekliyorum_ transferden sonra 4. Günüm ilk günden beri normal şekilde kılıyorum. Oturunca yada wc gidincede eğilme oluyor secde ederken ağilmenin hiç bir zararı olmaz Allahın izniyle. Ben sana yöneliyorum Rabbim sen beni en güzel şekilde müjdelendir diyerek niyetimi alıyorum inşallah güzel sonuçlar alırız 🐣🤲🏻
Mucizemibekliyorum_ SSumm bazı doktorlar çok temkinli bazıları çok rahat🤷♀️ En iyisi bi süre oturarak kılmak sanırım çok saolun
SSumm Mucizemibekliyorum_ evet kesinlikle öyle yanlış yönlendirmek istemem tabiki ben bana söyleneni söyledim. Hayırlı haberler alırsınız inşallah 🌸
Greenmomy Mucizemibekliyorum_ ederim tabi Rabbim çabalarınızın karşılığını almayı nasip etsin hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin 🤲🏻 bizlere de hayırla kucağımıza almayı nasip etsin amin 🤲🏻💕
27ozlem Mucizemibekliyorum_ ederim canım Rabbim sana ve tüm isteyenlere hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah 😇
Mucizemibekliyorum_ melekmommm yani aslında mantıken herşeyi yapabiliriz( ağır kaldırmak ve çok yukarı uzanmak dışında) ama insan bi tedirgin oluyor inşallah sende bende hayırlı güzel haberler alırız 🥰
melekmommm Mucizemibekliyorum_ evet banada doktorum agır kaldırmak ve be yukarı uzanmak dışında herşeye devam sakın hasta moduna girme dedi. Öylede yapıyorum inşallah güzel günler yakındır 🤲🏻
Mucizemibekliyorum_ melekmommm canım ya sana bişi sorucam. Sen ilk günden namazımı normal şekilde kıldım dedin ya transfer olduğun gün boy abdesti aldın mı?