Lasvinia Obirranne bana 21 gün dediler. İki gün önce çıktı sonucum . Ayrıca e nabizda göremedim. E nabiza yansımadigini söyledi doktorum
Ebru_turk Obirranne ben çıkıyor diye biliyorum bizim burda devlet hastanesi nde kan verdiğimiz yerde sonuçları alıp doktorun yanına gidiliyor oda söylüyordu işte orda nasıl bilmiyorum.