kızlarrr çarşamba günü saat 15.30 da beta sonucum 274,4 dü
bugün 13.30 gibi tekrar test verdim 520 olmuş değerim sizce nasıl ?
daha önce beta değerlerimde yeterli yükseliş olmadığı için düşük yapmıştım şimdi korkuyorum açıkcası yükselişimle ilgiili bir korku var içimde sizce nasılll değerlerrr şimdiden teşekkür ederiiim