gulcansvml10 Merhaba canım anneler ve anne adayları 33+3 deyim bez alcam artık ne alabilirim hangisi iyidir önerilerinizi bekliyorum ☺️
cansualisa gulcansvml10 valla önlem asla alma Carrefour bebek bezi harika keşke stok yapsaydınmm suan Carrefour satmıyor yumuşacıktı.. sleepyy çırtlarııı bir tuhaf en beğendim molfixleee yolumuza devam ediyoruz ıslak mendilde sleepy yenidoğan kesinlikle