Anneelif Aynı şekilde bende 26+6 dayım ve dünden beri bebeğin harekeleri az diye aklım takıldı tam benim gibi olanlar var mi diye sormak için forma girdim senin başlığı gördüm. Dün çok az var yok gibiydi hareketler şimdi bayağı net hissediyorum maşallah. Yalnız çok aşağıda ve rahime falan vuruyor pozisyon değiştirdiği için hareketleri de her zaman hissedemiyoruz sanırım..