Kızlar ilk gebeligim sezeryan olduğu için aniden alındı bebeğim hiç ağrı nedir bilmiyorum 2. Gebeligimde 36. Haftadayim rahmimin kemikleri agriyo ayağa kalkinca yürürken falan acaba acilmam falan mı oluyor birde adet sancısı gibi sancılarım oluyor bazen özellikle geceleri artıyor acaba doğumun habercisi mi bunlar ne yapmam gerekir tecrübeli anneler yorumlarınızı bekliyorum