nolmusnolmus sizlerde de oldumu hanimlar? Kasıklarımi bacaklarıma bağlayan bölge doğru anlamışımdir inşallah ?
Hallerimvarbenim nolmusnolmus Evet canım 36 haftalığım iki haftadır falan yaşıyorum aynı durumu özellikle sol taraf.
Papatya24 nolmusnolmus Bende de 30. haftadan beri çok oluyor özellikle sol kasığımda yatarken sağa sola dönerken bile çok ağrı çekiyordum 36. haftadayım hala var ama öğretmenim tatile çıkınca çok azaldı yorgunluktan da o kadar oluyormuş demek ki dedim siz de biraz dinlenmeye özen gösterin magnezyum ve her gün soda içmek de önemli. Doktoruma sormayı da unuttum daha doğrusu bu hatalardan sonra böyle şeyler normaldir diye düşündüm.
vafa_safarova Hallerimvarbenim bebeğin bakafasi asagi indigi icin agri baslamiş.bende 27 haftadan oldu ve doktor bana bunu soyledi.kafasi asagi indigi icin canagi basiyor ve ayagklar arasinda agri oluyor :)
Hallerimvarbenim vafa_safarova Aynen canım benim doktorumda öyle söyledi oğlum kafa geliş doğum pozisyonunda doğumda yaklaştığı için çatıma baskı yapıyormuş
Hallerimvarbenim Nur_3502 Hayır hayır canım değil başka belirtilerin yoksa su sızması vs korkma bir süreç sadece
Betulaa Bende de çık fena oldu geçen hafta ama gaz yapan yiyecekler ve üşümenin arttırdığını anladım. Evde gaz yapmayan yiyecekler yiyip ayaklarımı sıcak tutunca kasık ağrım azaldı. Bir de idrar enfeksiyonu da yapıyormuş o ağrıları