Esmaesma Merhaba hamisler nasil gidiyo ? Detayli ultrason girdinizmi? Sizde de acik sari akinti oluyormu?
1850 Esmaesma evet aynı sorun bendede var yarın doktoruma sormayı düşünüyorum. Daha once sordum cok üstünde durmadı ama ben enfeksıyon olmasından korkuyorum
MelekMervertlek Merhabalar 😊22.haftada detaylı ultrasona girdim iyiki girmişim kafamdaki bütün sorular gitti rahatladım evet bendede o şekilde akıntı var enfeksiyon var diye korkmuştum ama yokmuş erken doğum olur diye çok korkuyorum
Esmaesma MelekMervertlek canim ya bendede acik sari akinti var bi tek bendemi var dusunuyordum.normal bisey dimi?
Caglaaa Selam 😊 bende 23 haftada ayrıntılıya girdim bendende 10 gün su gibi akıntı geliyordu şuan fitil kullanıyorum
Dora91 Akıntı bende de cok oluyo onun dısında rahatım.cok sukür fiziksel olarak hic hamile gibi degilim fakat niyeyse icim sıkılıyor sebepsiz yere bu aralar aglamakli falan oluyorum bunaliyorum . 2 subatta dogum gozukuyo uygulamaya gore. 8 kilo almısım bu arada :) siz de nasil durumlar
Esmaesma Dora91 aynen inanirmisinizdun televizyonda koko diye bi animasyon film vardi arada bi bakdim gozlerim dolu dolu.dokunmus bana animasyon☺️😁
deletedmom947 Dora91 benimde 1 şubat görünüyor doğum🤗 Hafif hafif kasık ağrılarınız oluyor mu acaba sizinde?
1850 Esmaesma bizimde dogum 3 subat.ama bır bucuk hafta once kanamaö oldu şuan gectı şükür. Ama her tuvalete girdiğimde korkuyorum. Kanama olunca erken dogum olabılır demişti doktorum
MelekMervertlek 1850 benimde 3 şubat 3-4gün önce benimde hafif pembemsi kanamam oldu ben kendimi fazla yormuştum sizdedemi öyle olmuştu ?
1850 MelekMervertlek öğretmenim bıraz fazLa ayakta durdum bunun dısında hersey normaldı nedenini bilemediler 🤷🏻♀️
Mss19 Takviye olarak ne kullanıyorsunuz. Ben imom, devit ve ferro sanol kullanıyorum. İmom ve dekavit kullananlar varmış. İkisinin de içeriği farklı ama doktorum bana imom yeterli demişti. Siz neler kullanıuorsunuz 26. Haftalık olan hamişler ??
MelekMervertlek @Dora91 1850 evet gittim bir sorun yok dedi 15.haftamdada bu şekilde kanamalarım oluyordu çok yorulduğumda